Päivä sekaisin

Tekniset tiedotteet ja ohjeet sekä keskustelut mm. foorumin tekniikasta tai toimivuudesta. Lukeminen ei vaadi rekisteröitymistä.

Valvojat: pääsihteeri, Eliisa Alatalo, talhp, Leena

Vieras

Re: Päivä sekaisin

ViestiKirjoittaja Vieras » 28 Marras 2003, 00:01

Paavo puhuu asiaa mutta, tämän kertainen ongelma oli minun sekoamiseni. Eilen päivällä oli tunnin mittainen musta-aukko sähkötöiden takia. Tuon jälkeen korjasin kellonajan mutta onnettomasti elin jo perjantaita.... Lopun jo arvaattekin.

Päiväys ja kello on nyt oikein, mutta vaikutukset näkyvät vielä 24 tuntia. Uudet viestit tänä aikana menevät kivasti keskusteluketjujen väleihin päivämäärä- ja kellonaikajärjestyksessä.

Pahoitteluni. :oops:
T: Petri

Ruben
Aktiivinen käyttäjä
Aktiivinen käyttäjä

Päivä sekaisin

ViestiKirjoittaja Ruben » 28 Marras 2003, 22:05

Keskustelufoorumi näyttä tänään torstaina 27.11 kello 21.05, että olisikn perjantai 28.11.2003 kello 22.05!
Lassi

paavor
Aktiivinen käyttäjä
Aktiivinen käyttäjä
Viesti:

Re: Päivä sekaisin

ViestiKirjoittaja paavor » 28 Marras 2003, 22:36

Njoo - tuo kellonaika on helppo korjata - hallintapaneelista laittaa vain aikavyöhykkeeksi "GMT + 3 tuntia" sijaan "GMT + 2 tuntia (vain ylläpitäjät voivat tehdä tämän)". Tämä forumsofta ei tajua kesä- ja normaaliajasta hölkäsen pöläystä, joten forum pitää laittaa manuaalisesti "oikeaan" aikaan aina keväällä ja syksyllä. Näin kellonaika näkyy oikein ei-kirjautuneille kävijöille.

Tämä ei vaikuta jo rekisteröityneiden ja kirjautuneiden käyttäjien kellonaikoihin, joiden pitää vaihtaa kellonaika (aikavyöhyke) itse omasta profiilistaan oikeaksi, eli: kesäaika GMT +3 tuntia, normaaliaika (talviaika) GMT +2 tuntia.

Itse tappelin aikani Tresetan forumin kanssa samasta asiasta, ennen aikavyöhykkeisiin liittyvän logiikan avautumista :)

Päivämäärä lienee palvelimella väärin?
Paavo Rissanen

Palaa sivulle “Tekniikka ja ylläpito”