Adminit Kaitsu ja Juhani, viesti odottaa
Valvojat: pääsihteeri, Eliisa Alatalo, talhp, Leena
Adminit Kaitsu ja Juhani, viesti odottaa
Laitan nyt tähän vielä näkyville. Juhanille ja Kaitsulle on molemmille peeämmää minulta. Pyytäisin lukemaan mahdollisimman pian, kiitos.
- Tero Kankaanperä
- Aktiivinen käyttäjä
- Viesti:
Re: Adminit Kaitsu ja Juhani, viesti odottaa
Juhani ei ole tehnyt ylläpitohommia foorumilla enää puoleen vuoteen...
---
Tero Kankaanperä
Tero Kankaanperä
No höh, voisinko sitten sinulle laittaa sen viestin? Kun tuolla lukee kuitenkin että Juhani olisi täällä?
Muoks. tai no, kenelleköhän nyt viesti sitten kulkisi nopeiten, ja kuka olisi samalla vastuuhenkilö, ei vain rivimoderaattori joka ei voi päättää asioista.
Muoks. tai no, kenelleköhän nyt viesti sitten kulkisi nopeiten, ja kuka olisi samalla vastuuhenkilö, ei vain rivimoderaattori joka ei voi päättää asioista.
- Tero Kankaanperä
- Aktiivinen käyttäjä
- Viesti:
Nyt kun asiaa tarkemmin ajattelen, Kaitsuhan jäi vuodenvaihteessa sivuun Setan hallituksesta, enkä tiedä vieläkö hän jatkaa moderaattorina.
Minulla ei valitettavasti ole toimivaltaa Savo-ryhmän ulkopuolella.
Minulla ei valitettavasti ole toimivaltaa Savo-ryhmän ulkopuolella.
---
Tero Kankaanperä
Tero Kankaanperä
Ok, laitoin jo tuonne ryhmän moderaattorille viestin.
Silti nyt annan moittivaa palautetta tästä, miten on mahdollista että foorumilla lukee admineissa ym. ihmisten nimiä jotka eivät enää ole täällä läsnä?
Tämä asia jota olen nyt pari päivää yrittänyt viestittää ylläpitoon on itse asiassa hyvin tärkeä asia.
Silti nyt annan moittivaa palautetta tästä, miten on mahdollista että foorumilla lukee admineissa ym. ihmisten nimiä jotka eivät enää ole täällä läsnä?
Tämä asia jota olen nyt pari päivää yrittänyt viestittää ylläpitoon on itse asiassa hyvin tärkeä asia.
Valitettavasti ongelma on sama meillä moderaattoreillakin.
Moderoimme ainoastaan omia suljettuja foorumeitamme emmekä edes tarvittaessa voi tehdä mitään sen laajempia valtuuksia vaativia hommia. Vaikka haluja voisi olla.
Linda
Moderoimme ainoastaan omia suljettuja foorumeitamme emmekä edes tarvittaessa voi tehdä mitään sen laajempia valtuuksia vaativia hommia. Vaikka haluja voisi olla.
Linda
- Meira ja Aslanin kaipuu
- Ehdoton guru!
* Tarttisko asialle tehä jotakin ? *
Tää on se julkisempi puoli, en kommentoi enenmpää.
Tää on se julkisempi puoli, en kommentoi enenmpää.

No, onneksi viesti on mennyt nyt perille.
Palaa sivulle “Tekniikka ja ylläpito”