Invalid_session

Tekniset tiedotteet ja ohjeet sekä keskustelut mm. foorumin tekniikasta tai toimivuudesta. Lukeminen ei vaadi rekisteröitymistä.

Valvojat: pääsihteeri, Eliisa Alatalo, talhp, Leena

nikki_
Aktiivinen käyttäjä
Aktiivinen käyttäjä

Invalid_session

ViestiKirjoittaja nikki_ » 13 Maalis 2006, 11:38

Miljoona kertaa, kun olen yrittänyt kirjoittaa foorumille on lähetä jälkeen avautunut vain sivu missä lukee Invalid_session.
Mistäköhän tuo mahtaa johtua..?

The_Sipi
Aktiivinen käyttäjä
Aktiivinen käyttäjä

Re: Invalid_session

ViestiKirjoittaja The_Sipi » 01 Kesä 2006, 14:55

Olet ollut liian kauan vaihtamatta sivua. Näin minullekin juuri kävi erään pitkän viestin kanssa, jota tein kauan, ja lähettäessäni tuota tuli tuo Invalid_session, vaikka koko ajan ollut kirjautuneena sisään (ja cookie muistaa salasanani). Oli kivaa sitten huomata vastanneeni siihen viestiin turhaan. Minusta tämä on ollut Setan foorumin suurin ongelma; muut foorumit ovat osanneet varautua tällaisiinkin ongelmiin. Ei edes back-napin painamisesta ole apua, kun kirjoitettu viesti hävinnyt bittiavaruuteen ja viestilaatikko kumisee tyhjyyttään. Ei kiva!

Apuna tähän on viestin kopioiminen ja lähettää viestisivun uudelleenlatauksen jälkeen, mutta ei sitä aina muista.
Voin olla homo, voin olla vammainen, mutta ensisijaisesti olen ihminen.

JPP
Asiantuntija
Asiantuntija

Re: Invalid_session

ViestiKirjoittaja JPP » 02 Kesä 2006, 06:01

Minä olen välttänyt tämän ongelman painamalla välillä esikatselu-namiskuukkelia, vaikka sitä ei olisi tarvinnutkaan. Näin foorumi muistaa minut pitkääkin tekstiä kirjoitellessa.

Palaa sivulle “Tekniikka ja ylläpito”