APUA!!! - Ylläpito ja moderaattorit!

Tekniset tiedotteet ja ohjeet sekä keskustelut mm. foorumin tekniikasta tai toimivuudesta. Lukeminen ei vaadi rekisteröitymistä.

Valvojat: pääsihteeri, Eliisa Alatalo, talhp, Leena

Heli-Marianne
Upouusi käyttäjä
Upouusi käyttäjä

APUA!!! - Ylläpito ja moderaattorit!

ViestiKirjoittaja Heli-Marianne » 27 Tammi 2006, 16:21

Hei vain, olen Heli Marianne - aka - "MarianneC".

Lensin ulos kuin leppäkeihäs koko setafoorumilta, kun yritin vaihtaa väärää mailiosoani uudeksi omien "Profile" asetusteni kautta!

1. Pyydän, JOS mahdollista, palauttamaan "MarianneC" nikkini toimintaan aktivoituna!(?) Käyttäjä ja kirjoittajaoikeuteni olivat voimassa setafoorumille yleensä ja lisäksi; Naisfoorumi, Transfoorumi ja Ullan Kouluttajafoorumille.

2. Nyt en siis pysty lukemaan minulle mahdollisesti lähetettyjä yksityisviestejäkään!!! (Apua...)

3. Olen luonut uuden nikin "Heli-Marianne", joka kyllä toimii yleisellä tasolla, mutta ei laske minua noille "lukituille osioille", jotka edellä mainitsin.

4. JOS vanhaa nikkiäni EI saada pelastetuksi käyttöön takaisin, voisivatko Transfoorumin ja Naisfoorumin moderaattorit sallia minulle sisäänpääsyn ko. osioille?

Ystävällisin terveisin; Heli Marianne
"Be Proud Of Yourself"

Johnny
Erittäin aktiivinen käyttäjä
Erittäin aktiivinen käyttäjä

Re: APUA!!! - Ylläpito ja moderaattorit!

ViestiKirjoittaja Johnny » 27 Tammi 2006, 23:41

Tutkitaan asiaa. Veikkaan tässä olevan tekemistä sp-osoitteen kanssa.
Juhani

MarianneC
Aktiivinen käyttäjä
Aktiivinen käyttäjä

ViestiKirjoittaja MarianneC » 28 Tammi 2006, 08:26

Kiitos Juhani!

Se "MarianneC" nikkini toimii jälleen! :) Hiukan jäin vain vielä miettimään, "sotkeeko" "Profilen" kautta tehdyt muutokset joka ainoa kerta setafoorumille kirjautumisen? Eli vaatiiko setafoorumin serveri aina ko. nikin uudelleen aktivoinnin? Nyt en ole tarkastanut, mutta epäilen, että muutoksista huolimatta sinne jäi voimaan vielä vanhentunut mailioso!?

JOS jossain vaiheessa asetuksia täytyy muuttaa ja "setaan sisäänkirjautuminen "kaatuu" uudelleen, toimiiko sen oman, nykyisen nikin uudelleen aktivointi sen linkin kautta jonka teiltä sain? Vai, muuttuuko aktivointilinkki ("koodi") joka kerta toiseksi? Eli lähetettyä aktivointilinkkiä ei voi käyttää uudelleen, vai voiko?

Ystävällisin treveisin; Heli Marianne - "MarianneC"
"Be Proud Of Yourself!"

Siilu
Yhteisöön tutustuva
Yhteisöön tutustuva

ViestiKirjoittaja Siilu » 28 Tammi 2006, 13:41

MarianneC: En nyt ole ylläpidon jäsen, mutta tällaisissa phpBB-foorumeissa tili menee yleensä lukkoon kun vaihdetaan spostiosoitetta ja uuteen osoitteeseen lähtee viesti, josta löytyy linkki jota klikkaamalla tilin saa taas aktiiviseksi. Ongelmia aiheutuu yleensä siitä että kirjoittaa osoitteen väärin tai käyttää jotain ilmaissysteemiä joka heittää tärkeän viestin roskapostilaatikkoon tai ei edes päästä sitä läpi ollenkaan.

MarianneC
Aktiivinen käyttäjä
Aktiivinen käyttäjä

ViestiKirjoittaja MarianneC » 28 Tammi 2006, 19:52

Siilu kirjoitti:MarianneC: En nyt ole ylläpidon jäsen, mutta tällaisissa phpBB-foorumeissa tili menee yleensä lukkoon kun vaihdetaan spostiosoitetta ja uuteen osoitteeseen lähtee viesti, josta löytyy linkki jota klikkaamalla tilin saa taas aktiiviseksi. Ongelmia aiheutuu yleensä siitä että kirjoittaa osoitteen väärin tai käyttää jotain ilmaissysteemiä joka heittää tärkeän viestin roskapostilaatikkoon tai ei edes päästä sitä läpi ollenkaan.

Kiitos selvityksestä! Nyt minäkin tiedän taas vähän enemmän! *Hymy*, jos olisin eilen kuollut, niin enpä olisi tuotakaan tiennyt!!! ;) ;) ;)

Heli Marianne (On oikea nimeni). MarianneC on nikkini.
"Be Proud Of Yourself!"

Pixie
Moderaattori
Moderaattori

ViestiKirjoittaja Pixie » 12 Tammi 2011, 20:37

En halua aloittaa uutta aihetta, niin valkkasin huomiotaherättävän otsikon. O.o

"Hetkellisen" netittömyyden johdosta olin unohtanut lähes kaikkiin foorumeihin tms tunnukset ja salasanat sekä mitä sähköpostia milläkin foorumilla käytin.

Luovuin muutaman viikon miettimisen jälkeen toivosta ja tein itselleni tänne Setaan uudet tunnukset.

Puoli tuntia kerkesin uusilla tunnuksilla selailla foorumia kun vanha tunnus tuli mieleeni! Eli tämä, jolla nyt kirjoitan.

Kysymykseni on, että voinko itse poistaa tämän hätäpäissäni väsäämäni uuden käyttöjätunnuksen?
Tai onko siitä loppujenloppuksi mitään "haittaa" jos se tuolla linjoilla roikkuu..

Meira ja Aslanin kaipuu
Ehdoton guru!
Ehdoton guru!

ViestiKirjoittaja Meira ja Aslanin kaipuu » 12 Tammi 2011, 22:24

Pixie kirjoitti: Tai onko siitä loppujenloppuksi mitään "haittaa" jos se tuolla linjoilla roikkuu..

Tuskin siitä haittaa on täällä on tosi monta "kuollutta nicciä" . Jäseniä ei todellakaan ole liki kahtakymmentä tuhatta, hyvä jos edes kymmenes osa siitä ?

"Meillä on 19398 rekisteröityä käyttäjää " . - Suurin osa tuossa luvussa taitaa olla aikoinaan syntyneitä tunnuksia automaattisilla spammiboteilla, mitkä nyt onneksi torjuttu. :D

Mutta olisi hauska saada moderaattorinkin vastaus edelliseen kysymykseen.. ?

Leena
Päämoderaattori
Päämoderaattori

ViestiKirjoittaja Leena » 07 Joulu 2011, 21:33

Pixie kirjoitti:Kysymykseni on, että voinko itse poistaa tämän hätäpäissäni väsäämäni uuden käyttöjätunnuksen?

Käsittääkseni tunnusta ei voi itse poistaa, mutta ylläpitäjät voivat poistaa sen pyynnöstä.

Palaa sivulle “Tekniikka ja ylläpito”