Väärä ilmoitus yksityisviestistä?

Tekniset tiedotteet ja ohjeet sekä keskustelut mm. foorumin tekniikasta tai toimivuudesta. Lukeminen ei vaadi rekisteröitymistä.

Valvojat: pääsihteeri, Eliisa Alatalo, talhp, Leena

Siberia
Erittäin aktiivinen käyttäjä

Väärä ilmoitus yksityisviestistä?

ViestiKirjoittaja Siberia » 29 Touko 2005, 15:20

Olen jo muutaman kerran saanut sähköpostiini ilmoituksen minulle tänne saapuneesta yksityisviestistä, mutta postilaatikkoni täällä onkin ollut typötyhjä! Missä siis vika? Olettaisin, että minulle on voinutkin noita yksityisviestejä saapua – ahkerasti kun niitä lähettelen ja aiemmin ilmoituksen takaa onkin löytynyt viesti – mutta postilaatikossani ne eivät ole. Tulee pettynyt olo, kun menee linkin kautta tänne, eikä odottettua viestiä olekaan. Onko maailmassa siis tämmöinenkin virhe? :?
Siberia

X
Asiantuntija
Asiantuntija

Re: Väärä ilmoitus yksityisviestistä?

ViestiKirjoittaja X » 29 Touko 2005, 21:49

-----
Viimeksi muokannut X, 10 Syys 2006, 23:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 30 Touko 2005, 07:32

No,voihan vitsi.Mie oon lähetellyt yksityisvistejä ja poistanut just tolla tavalla,lähtevät kansiosta.Kyllä mä olen tyhmä. :shock:

3
Asiantuntija
Asiantuntija

ViestiKirjoittaja 3 » 30 Touko 2005, 10:51

...
Viimeksi muokannut 3, 11 Syys 2006, 21:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

seriously
Aktiivinen käyttäjä
Aktiivinen käyttäjä

ViestiKirjoittaja seriously » 05 Kesä 2005, 13:13

Siinä on kai joku aikaviive? Jos ei ihan heti poista viestiä mitä peruukin eikä siis halua että se lähtee eli katumapäällä jonkun aikaa myöhemmin poistaa sen omasta lähtevät-kansiosta, se onkin jo saattanut mennä vastaanottajalle. Mulle taisi kerran käydä niin.
"Elämä on Aikaa"

Jónsì
Viesti:

ViestiKirjoittaja Jónsì » 05 Kesä 2005, 13:20

Niin kauan kuin viestiä ei ole luettu se säilyy Lähtevissä, jolloin sen voi vielä poistaa/sitä voi muokata. Vaikka sen poistaakin, tulee vastaanottajalle kuitenkin ilmoitus saapuneesta viestistä.
Kuva

Luita
Asiantuntija
Asiantuntija

ViestiKirjoittaja Luita » 01 Elo 2005, 10:35

Minäkin sain tällaisen juuri. Hirveä pettymys, kun mitään viestiä ei sitten ollutkaan. :? Hämmennyin vähäksi aikaa ja ajattelin tulla tänne kyselemään asiasta, mutta joku on näköjään hävinneiden viestien salaisuuden jo selvittänyt. Oudolta tosiaan tuo yksityisviestijärjestelmä tuntuu.

platypus
Aktiivinen käyttäjä
Aktiivinen käyttäjä

ViestiKirjoittaja platypus » 09 Elo 2005, 12:41

Nyt on minullekin tullut pari kertaa väärä hälytys eli aiheeton yksityisviesti-ilmoitus. Ehkäpä sitten lähettäjä on tullut toisiin ajatuksiin tai kenties on vahingossa poistanut viestinsä ennen aikojaan. Eniten vaivaakin ajatus siitä, että joku uskoo minun saaneen viestinsä ja jää siihen luuloon, etten suvaitse vastata. Toivottavasti foorumin käyttäjät tiedostavat tällaisen yksityisviesteihin liittyvän epävarmuustekijän (jos on niin, ettei systeemiäkään käy muuttaminen).

Mari*
Viesti:

ViestiKirjoittaja Mari* » 17 Tammi 2006, 17:42

mulle toi postisysteemi on ihan tuttu, eikä häiritse, kerran olen poistanut lähtemättömän viestin, kun päätinkin kirjoittaa sen ketjuun ja tuntui turhalta toistolta.

Onhan se hyvä, että peruutus mahdollisuus on, voihan sitä käydä niinkin, että meinaa vahingossa postata viestinsä vaikka juuri väärälle henkilölle :wink:

Palaa sivulle “Tekniikka ja ylläpito”