Naisia kiinnostavat aiheet foorumilla?

Tekniset tiedotteet ja ohjeet sekä keskustelut mm. foorumin tekniikasta tai toimivuudesta. Lukeminen ei vaadi rekisteröitymistä.

Valvojat: pääsihteeri, Eliisa Alatalo, talhp, Leena

Naisia kiinnostavaa asiaa foorumille

Enemmän naisasiaa Seta foorumille
25
76%
Pinkki-listan sisältö oli sopiva
4
12%
Naisten asiat eivät voisi minua vähempää kiinnostaa
4
12%

Ääniä yhteensä: 33

Vieras

Naisia kiinnostavat aiheet foorumilla?

ViestiKirjoittaja Vieras » 08 Kesä 2003, 08:30

Kohta edesmenneellä Pinkki-listalla aiheet olivat varsin usein vain miehiä kiinnostavia tai yleisiä. Tämä uusi Pinkki-foorumi on aloittelemassa. Linjaa voitaisiin tarvittaessa muuttaa.

Juhani Viherlahti

santtu
Aktiivinen käyttäjä
Aktiivinen käyttäjä
Viesti:

Re: Naisia kiinnostavat aiheet foorumilla?

ViestiKirjoittaja santtu » 08 Kesä 2003, 10:09

Klikkasin äänestysnappia ja nähdessäni äänestystuloksen alkoi kieltämättä hieman huvittamaan :lol: Kokonaista kaksi äänestäjää tähän mennessä! No mutta ainakin äänijako on sitten selkeä. :wink: Mutta jääköön se vaalisalaisuudeksi kumpaa puolta äänestysprosentista edustan.

Sanna

Aktiivinen käyttäjä

ViestiKirjoittaja Points » 09 Kesä 2003, 23:03

Ihan lyhyesti, saphon postituslistan tyylinen "pulina-lista" olisi minusta sopiva juttu ja se voi olla osa tätä foorumia joko omana ryhmänään kuten esim. Rainbow jne.jne. tai osana tätä foorumia.

Koska olen uusi jäsen tällä sivustolla niin tämä foorumi vaikuttaa aika asiapitoiselta. ( Siis tiedotteita eri asioista). Onko kyse siitä,että tämä on keskustelupalsta samalla( eli voit höpistä tiedotteitten sekaan omiasi) vai onko se huono juttu? :shock:

Kysyypi Pointsi

siiri
Aktiivinen käyttäjä
Aktiivinen käyttäjä
Viesti:

ViestiKirjoittaja siiri » 10 Kesä 2003, 16:42

Minä ainakin toivosin kovasti, että tästä paikasta kehkeytyis kaikille sukupuolille/suuntautumisille lämminhenkinen juttu. Ekanaki sen takia että naisväelle ei taida olla oikeen muita tällasia keskustelumahdollisuuksia kuin tuo mainittu Sapfo-lista (plus Cityn chatti :roll: ), joissa on molemmissa pari erittäin ikävää puolta. Toiseks mua ärsyttää äärettömästi joidenkin ihmisten tarve ryhmitellä homot omaksi ja lesbot omaksi sakikseen, puhumattakaan bisse-paroista *don't get me started* ...nii siis tällasella erilaisuus avartaa -hengellä...

Ja tuo mitä Points heitti mahdollisuudesta "höpötellä omiaan" ...mitä mieltä ihmiset on? Vai onko tähän peräti joku virallinen kanta/toive/linja? Henk koht kannattaisin vähän vähemmän virallista linjaa.

Haruka
Yhteisöön tutustuva
Yhteisöön tutustuva

:)

ViestiKirjoittaja Haruka » 15 Kesä 2003, 16:21

Minusta olisi hyvä, ettei eri tavoin suuntautuneita jaoteltaisi ja eroteltaisi eri "karsinoihin", vaikka toisaalta olisi hyvä, että... Argh. Nyt meni ajatus katki. Kuitenkin, mitä minun piti sanoa oli se, että turha jaottelu saa koko touhun vaikuttamaan hirveän ahdasmieliseltä ja es. bi-ihmiset saattavat tuntea olonsa epätervetulleiksi, jos kaikki laitetaan "karsinoittain". Ainakin yksi hieman epävirallisempi "pulinaosasto" olisi mukava, minne kaikki olisivat tervetulleita.

Kynnys kirjoittelemiseen nousee, kun tulee tunne, että pitäisi kirjoittaa hirveän muodollisesti ja virallisesti ja ja ja ... Minusta olisi vain parempi, että olisi jokin paikka, jossa voisi jutella mistä vain. Kyllähän meidänkin päissämme muutakin liikkuu kuin vain tasa-arvoasiat. Tai siis... No, eiköhän pointtini suurinpiirtein tullut selväksi tästä. Minä en ole mikään hyvä ilmaisemaan mielipiteitäni kirjallisesti :oops:

Ja kuten siiri sanoi, erilaisuus avartaa. Se on rikkaus. =)
I am not quite the man you take me for.

Palaa sivulle “Tekniikka ja ylläpito”