sähköpostiosoitteen vaihtaminen?

Tekniset tiedotteet ja ohjeet sekä keskustelut mm. foorumin tekniikasta tai toimivuudesta. Lukeminen ei vaadi rekisteröitymistä.

Valvojat: pääsihteeri, Eliisa Alatalo, talhp, Leena

santtu
Aktiivinen käyttäjä
Aktiivinen käyttäjä
Viesti:

sähköpostiosoitteen vaihtaminen?

ViestiKirjoittaja santtu » 01 Loka 2004, 10:37

Miten vaihdan meiliosoitteeni profiiliini? Olen useasti yrittänyt sitä vaihtaa,mutta ei onnistu.Vastaukseksi tulee vaan,että kyseinen sähköpostiosoite on jo rekisteröityneen käyttäjän (eli minun) käytössä! Olen laittanut salasanat ym.kohilleen,mutta mitään muutosta ei vaan tapahdu... :? ois meinaan ihan kiva saada meililaatikkooni tieto,jos olen vaikka saanut yksityisiä viestejä... 8)

Toisekseen,aikaisemmin tuli popup-ikkuna ruutuun,jos on sanut yksityisen viestin,mutta sitäkään ei enää tule..mistähän mahtaa johtua? Minulla on kuitenkin se vaihtoehto valittuna profiilissani...

Vieras

Re: sähköpostiosoitteen vaihtaminen?

ViestiKirjoittaja Vieras » 01 Loka 2004, 12:03

Yritätkö laittaa samaa vanhaa osoitetta uudelleen tuon profiilin tietoihin, sehän on jo siellä. Tai oletko rekisteröitynyt useammalla nimimerkillä ja esim. toisessa on tuo sama sähköpostiosoite johon yrität vaihtaa? Järjestelmä ei hyväksy useampia samoja sähköpostiosoitteita tietokantaansa.

Voi olla että selaimesi tai jokin muu popup-stopper tyylinen ohjelma estää popup-ikkunan avautumisen.

T: Petri

JPP
Asiantuntija
Asiantuntija

Re: sähköpostiosoitteen vaihtaminen?

ViestiKirjoittaja JPP » 01 Loka 2004, 15:15

Koska kyllästyin noihin popuppeihin, pistin päälle eston. En tiedä kuinka paljon olen missannut tiedotuksia, joita jotkut sivujen tekijät harrastavat. Ainakin yhden tiedotuksen eräällä muulla sivustolla näin vahingossa kun työpaikalla ei ollut estoa. Se oli jopa tärkeä ja edellytti minulta toimenpiteitä. Mielestäni tärkeitä ilmoituksia tms. ei saisi julkaista popuppeina juuri tuon monilla päällä olevan eston takia.

Kun teen nettisivuja, pyrin huomioimaan nämä ongelmat ja muistanpa vielä ne modeemilla surffailevat lukijatkin. :wink:

Nyt kun vaihdoin selaimeksi Mozillan, huomasin kuinka moni käyttää IE:n epästandardeja käskyjä. Kun itse testaan tekemäni sivut Mozillassa, luulisi niiden toimivan virheettä muuallakin.

Palaa sivulle “Tekniikka ja ylläpito”