Tänne kysymyksiä
Valvojat: pääsihteeri, Eliisa Alatalo, talhp, Leena
Re: Tänne kysymyksiä
Toimiiko PM-systeemi nykyisellään? Olen yrittänyt lähettää muutamaa viestiä, mutta ne jäävät "kököttämään" lähtevät-kansioon, eivätkä mene siitä minnekkään.
Miisa
Miisa
- SlackerBoy
- Erittäin aktiivinen käyttäjä
- Viesti:
Miisa: Viestin vastaanottaja ei ole vielä lukenut niitä. Ne siirtyvät lähetetyt-kansioon vasta kun ne on luettu.
your black hair is like black hair
mine I promise is a jerk's hair
your acne is like a pearl
mine I swear is a brimstone
mine I promise is a jerk's hair
your acne is like a pearl
mine I swear is a brimstone
Kiitos Ume! Niinhän se olikin, en vaan muistanut asiaa. Nyt onkin jo lähtenyt
.
Miisa

Miisa
b kirjoitti:Haluaisin lukea kirjoituksiani täällä vierailujeni aikana kirjoittamiani, mutta en osaa käyttää sitä search toimintoa.
Mitä minun tulisi tehdä jotta saisin kirjoitukseni näkymään?
Mene tuolta ylävalikosta Searchiin ja kirjoita oma nickisi kenttään jossa lukee "Etsi kirjoittajaa" ja paina enter.
-
- Erittäin aktiivinen käyttäjä
Haku tunnuksella
Kokeilin hakua. Tunnuksella pelkkä "b" tulee jonoon 118 sanomaa.
Ei löydy mitään vikaa.
Jos viitsisit vielä kokeilla hiukan uudelleen.
Juhani
Ei löydy mitään vikaa.
Jos viitsisit vielä kokeilla hiukan uudelleen.
Juhani
Jos laittaa kohtaan "etsi kirjoittajaa" vain sen b, ei mitään jokerimerkkejä, so. *, niin sieltähän ne b:n kirjoitukset tulevat.
poistetaanko noita pinkin ylälaidassa aina näkyviä viestejä joskus? siellä on vanhentuneita juttuja, ja ainakin mun näytön koolla joudun rullaamaan sivua alaspäin päästäkseni aktiivisiin viesteihin.
So taking you with me would be like
Taking all your money to the grave
It does no good to anyone especially
The one you're trying to save
But it's so hard not to save
...Brandi Carlile: Tragedy
Taking all your money to the grave
It does no good to anyone especially
The one you're trying to save
But it's so hard not to save
...Brandi Carlile: Tragedy
Hei ylläpito!
Toivon sellaista hakujuttua jolla löytää tietystä aiheesta käydyn viestiketjun ilman että tarvitsee selata koko foorumia läpi. Tätä on varmaan toivottu ennenkin, mutta en jaksanut etsiä.
Toivon sellaista hakujuttua jolla löytää tietystä aiheesta käydyn viestiketjun ilman että tarvitsee selata koko foorumia läpi. Tätä on varmaan toivottu ennenkin, mutta en jaksanut etsiä.
Miten täällä nykyään sujuu nimimerkin vaihto? Näyttäisi siltä, että ainakin periaatteessa se sujuisi itse profiilin kautta, mutta miten tuo onnistuu käytännössä?
- hobgoblin
- Aktiivinen käyttäjä
- Viesti:
^ Minun piti muistaakseni rekisteröityä kokonaan uudestaan kun halusin tuossa taannoin vaihtaa nimimerkkiä.. Eli ei taida valitettavasti onnistua pelkkä nickin vaihtaminen 

^Justiinsa... Alkaa ihan tosissaan nykyinen nimimerkki ahistaa, enkä kamalasti haluisi uudestaan rekisteröityä...
Tuntuu kyllä aika hölmöltä, ettei näinkään isossa paikassa ois mahdollista vaihtaa nimimerkkiä, vaikka monissa paaaaljon pienemmissä paikoissa se on läpihuutojuttu.
Tuntuu kyllä aika hölmöltä, ettei näinkään isossa paikassa ois mahdollista vaihtaa nimimerkkiä, vaikka monissa paaaaljon pienemmissä paikoissa se on läpihuutojuttu.
- vampyyritar
- Aktiivinen käyttäjä
Ehkä hölmö kysymys, mutta miten saan vaihdettua nimimerkkini, joka näkyy muille? Joskus aikanaan lopetin hölmönä profiilini ja loin uuden, muistaakseni.
Sitten toki kaikki omat tiedot katoaa, eikä se ole kauhean hyvä.
Jos voisitte jelpata.
Nimim. vampyyrikö ikuisesti?

Jos voisitte jelpata.
Nimim. vampyyrikö ikuisesti?

Elämä on liian lyhyt tuhlattavaksi.
juhaniadmin kirjoitti:Tälle foorumille voi kirjoittaa yleisesti kiinnostavia kysymyksiä, jotka liittyvät SETA FOORUMIn tekniseen toimintaan.
Juhani Viherlahti
hei
miten voin muuttaa käyttäjätunnustani tai poistaa profiilini kokonaan?
vampyyritar kirjoitti:Ehkä hölmö kysymys, mutta miten saan vaihdettua nimimerkkini, joka näkyy muille?
Vieras kirjoitti:miten voin muuttaa käyttäjätunnustani tai poistaa profiilini kokonaan?
Käyttäjätunnusta/nimimerkkiä ei voi itse vaihtaa, mutta ylläpitäjä voi vaihtaa sen pyynnöstä. Lähetä mulle yksityisviestillä nykyinen käyttäjätunnuksesi sekä se, joksi haluat sen vaihtaa. Huom! Tarkista ensin, että haluamasi käyttäjätunnus on vapaana!
Hei,
minulla onkin aikamoinen ongelma. Ilmoittamani sähköpostiosoite ei toimi, enkä muista salasanaani. Miten kannattaisi toimia?
minulla onkin aikamoinen ongelma. Ilmoittamani sähköpostiosoite ei toimi, enkä muista salasanaani. Miten kannattaisi toimia?
Kaikista tärkeintä on puhdas, vilpitön rakkaus ilman mitään taka-ajatusta.
Palaa sivulle “Tekniikka ja ylläpito”