Schlager kirjoitti:Hei,
minulla onkin aikamoinen ongelma. Ilmoittamani sähköpostiosoite ei toimi, enkä muista salasanaani. Miten kannattaisi toimia?
Selvitetään asia. Vastasin yksityisviestillä.
Valvojat: pääsihteeri, Eliisa Alatalo, talhp, Leena
Schlager kirjoitti:Hei,
minulla onkin aikamoinen ongelma. Ilmoittamani sähköpostiosoite ei toimi, enkä muista salasanaani. Miten kannattaisi toimia?
Meira ja Aslanin kaipuu kirjoitti:Voiko tähän phpBB versioon tehdä jonkin asetusmuutoksen, ettei se avaantuisi uudelle sivulle ja jättäisi taakseen keskustelu.seta.fi -sivua jos vaikkapa linkkaudun http://www.phpbbsuomi.com/ sivulle, eli "popup" toimisi?
On hieman kiusallista, jos saattuu kirjoittamaan viestiä ja vahingossa tulee suljettua linkattu sivu, jolloin viestikin katoaa välittömästi "bittitaivaaseen". - Vai onko tämä vika tai ominaisuus vain minun selaimessa ja käyttöjärjestelmässä? Millään muilla keskustelusivuilla tätä ilmiötä ei kumminkaan esiinny.![]()
Muutoin ylläpitoa saattaa hyvinkin onnitella sivuston huomattavasta käytön kohentumisesta.
Leino kirjoitti:Öööö voiks joku kertoo et mikä tää juttu oli ku yrittää lähettää viestii ja se menee lähtevien kasioon eikä lähetetyihin?
qtamo kirjoitti:^ Joo, tämän huomasin. Ja valitettavasti se on noin. Voisin sanoa muutaman valitun sanan tästä foorumin ylläpidosta mutta pidän pääni kiinni.
Palaa sivulle “Tekniikka ja ylläpito”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa