Profiili (-sta)

Tekniset tiedotteet ja ohjeet sekä keskustelut mm. foorumin tekniikasta tai toimivuudesta. Lukeminen ei vaadi rekisteröitymistä.

Valvojat: pääsihteeri, Eliisa Alatalo, talhp, Leena

Swan
Upouusi käyttäjä
Upouusi käyttäjä

Profiili (-sta)

ViestiKirjoittaja Swan » 10 Heinä 2004, 11:13

Hei,

uutena jäsenä olin/ olen hieman mitä-missä-milloin-miten...? Nyt 1. viestini:

Täyttäessäni profiiliani ja (uteliaana) vieraillesani muiden/ teidän profiili-sivuillanne, mietin: jotain puuttuu! Kyselin: Mies vai nainen? Alle 20 vai yli 40?
"Asuinpaikka", "ammatti", "harrastukset" ym. -rivit löytyvät profiilista, mutta rivit sukupuoli, ikä, myös tilaa "muulle tärkeälle" infolle puuttuvat.
Ehkä monille hyvin tervetullut tieto?!

-swan-

Saaga
Erittäin aktiivinen käyttäjä

Re: Profiili (-sta)

ViestiKirjoittaja Saaga » 10 Heinä 2004, 11:32

Niin.. Tosta sukupuolesta on täällä yhdessä threadissa vähän keskusteltu.. Kun se ei oo kaikille ihan selvä se sukupuoli. :) Tietty voishan sellanenkin olla jos siihen saisi itse määritellä "mikä" on, jos pystyy. Veikkaan että monikaan ei oikeen osaa/ halua. Ollaan kuitenkin (minusta) ennenkaikkea ihmisiä kaikki, sukupuolet ja hiustenvärit on sitten nippelitietoa. ;)
Ja iästä sen verran että ei mun tarvitse tietää toisten maallisten vuosien määrää mistään syystä, kyllä kirjoitukset puhuvat puolestaan. Ja jos joku yksittäinen ihminen kiinnostaa, sen voinee kysyä.. :)

S
Viimeksi muokannut Saaga, 10 Heinä 2004, 11:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
There are no unlockable doors/ there are no unwinnable wars
There are no unrightable wrongs/ or unsingable songs
-Ozzy Osbourne-

Auni

ViestiKirjoittaja Auni » 10 Heinä 2004, 11:33

Ehkäpä tämä on palsta, jossa yhteiskunnan määrittelemällä sukupuolella ei ole niin väliä? :wink:

Tuohon ikäkysymykseen haluaisin sanoa näin tavallisena käyttäjänä, että minusta on ihan mukavaa, että kaikkien ikää ei edes tiedä. Tuolla Pinkki-palstan esittäytymisissä osa on kertonut ikänsä, osa ei. Ja minusta ihan hyvä niin.

von Hammashomo
Asiantuntija
Asiantuntija

ViestiKirjoittaja von Hammashomo » 16 Touko 2005, 12:48

just aloitin aiheen tästä ihan samasta, että miksei profiilissa voisi olla enemmän tietoa.

*gin gin*
Pessimistit ovat vain pettyneitä ilonpilaajia.

Palaa sivulle “Tekniikka ja ylläpito”