Kirjautuminen vanhalla nimellä ja salasanalla ei onnistu.

Tekniset tiedotteet ja ohjeet sekä keskustelut mm. foorumin tekniikasta tai toimivuudesta. Lukeminen ei vaadi rekisteröitymistä.

Valvojat: pääsihteeri, Eliisa Alatalo, talhp, Leena

Minttunen
Upouusi käyttäjä
Upouusi käyttäjä

Kirjautuminen vanhalla nimellä ja salasanalla ei onnistu.

ViestiKirjoittaja Minttunen » 26 Touko 2013, 14:55

Miksi en pääse kirjautumaan foorumille vanhoilla tunnuksillani? Minulla on tälle foorumille vuonna 2005 luotu käyttäjätunnus ja salasana. Tuolloin kuitenkin salasanan pituudeksi riitti vielä neljä merkkiä, kun nyt vaaditaan kuusi. Tästäkö johtuu, että vanha salasanani ei käy? Lisäksi Palveluun liittämäni sähköpostiosoite on poistunut käytöstä, joten en saa tilattua uutta salasanaa. Miten voisin saada vanhan käyttäjätunnukseni taas herätettyä henkiin?

Fariiniq
Aktiivinen käyttäjä
Aktiivinen käyttäjä

Re: Kirjautuminen vanhalla nimellä ja salasanalla ei onnistu

ViestiKirjoittaja Fariiniq » 26 Touko 2013, 18:18

Minttunen kirjoitti:Miksi en pääse kirjautumaan foorumille vanhoilla tunnuksillani? Minulla on tälle foorumille vuonna 2005 luotu käyttäjätunnus ja salasana. Tuolloin kuitenkin salasanan pituudeksi riitti vielä neljä merkkiä, kun nyt vaaditaan kuusi. Tästäkö johtuu, että vanha salasanani ei käy? Lisäksi Palveluun liittämäni sähköpostiosoite on poistunut käytöstä, joten en saa tilattua uutta salasanaa. Miten voisin saada vanhan käyttäjätunnukseni taas herätettyä henkiin?

Laita yksityisviestillä vanha s-postisi, uusi s-postisi ja vanha käyttäjätunnuksesi, niin vaihdan käyttäjälle sun uuden s-postin ja saat tilattua uuden salasanan :)
"Kohtele muita niin kuin haluaisit itseäsi kohdeltavan"
---------------------------------------------------
Tekninen Päämoderaattori

eaeaea

ViestiKirjoittaja eaeaea » 02 Heinä 2013, 22:59

Hei. Täällä on vähän samankaltainen ongelma. Olen rekkautunut foorumille nimellä x, jota en enää muista. Jostain syystä tunnuksia ei ole minulla missään tallessakaan. Kokeilin rekkautua siinä toivossa, että olisin muistanut väärin (etten olisikaan alun perin rekkautunut), mutta sähköpostiosoitteeni oli varattu. Voisiko sitä mun toista tunnustani selvittää pelkän mailiosoitteen perusteella mitenkään, että pääsisin vaihtamaan salasanani?

Leena
Aktiivinen käyttäjä
Aktiivinen käyttäjä

ViestiKirjoittaja Leena » 03 Heinä 2013, 16:05

eaeaea kirjoitti:Hei. Täällä on vähän samankaltainen ongelma. Olen rekkautunut foorumille nimellä x, jota en enää muista. Jostain syystä tunnuksia ei ole minulla missään tallessakaan. Kokeilin rekkautua siinä toivossa, että olisin muistanut väärin (etten olisikaan alun perin rekkautunut), mutta sähköpostiosoitteeni oli varattu. Voisiko sitä mun toista tunnustani selvittää pelkän mailiosoitteen perusteella mitenkään, että pääsisin vaihtamaan salasanani?

Joo, onnistuu kyllä. Laita mulle yksityisviestillä sähköpostiosoitteesi.

katmandoo

ViestiKirjoittaja katmandoo » 10 Elo 2013, 20:30

Minullakin vanha käyttäjätunnus, jonka salasanan vaihdoin, kun oli se tietoturvahäikkä. Nyt en muista uutta ss:aa, eikä silloinen sähköpostini ole enää käytössä. Onko toivoa saada vanhaa käyttistäni eloon? Yksäriä ylläpidolle laitettu Leena&Fariiniq.

Leena
Aktiivinen käyttäjä
Aktiivinen käyttäjä

ViestiKirjoittaja Leena » 12 Elo 2013, 17:08

katmandoo kirjoitti:Minullakin vanha käyttäjätunnus, jonka salasanan vaihdoin, kun oli se tietoturvahäikkä. Nyt en muista uutta ss:aa, eikä silloinen sähköpostini ole enää käytössä. Onko toivoa saada vanhaa käyttistäni eloon? Yksäriä ylläpidolle laitettu Leena&Fariiniq.

Toivoa on! :) Vastasin yksäriisi.

sarpppa

ViestiKirjoittaja sarpppa » 17 Elo 2013, 21:32

Mullakin on ongelmia kirjautumisessa oikealla tunnuksellani, olen yrittänyt kaikenlaista ja ongelma voi johtua monestakin syystä..

en saa salasanan palautuksella tilattua uutta tunnusta, koska en muista millä sähköpostilla olen joskus rekistöröirynyt.. tai siis kumpikaan käytössä olevista sähköposti osoitteistani ei kelpaa, joten osoitteen on pakko olla joku sellainen osoite jota en enää käytä..

Onko sillä merkitystä kirjoittaako nimimerkin isolla vai pienellä? kun en muista kummalla tapaa sen olen alunperin tehnyt..

Onko näin huterilla muistamisilla mahdollista saada vanha tunnus takaisin?

Fariiniq
Aktiivinen käyttäjä
Aktiivinen käyttäjä

ViestiKirjoittaja Fariiniq » 21 Elo 2013, 06:41

Laita Leenalle yksärillä kaikki tiedot mitä muistat, ni homma lähtee kulkemaan eteenpäin :)
"Kohtele muita niin kuin haluaisit itseäsi kohdeltavan"
---------------------------------------------------
Tekninen Päämoderaattori

Palaa sivulle “Tekniikka ja ylläpito”